Banner
پوشش رنگ محصولات از دکمه تا هواپیما

تجهیزات خط رنگ پودری اتوماتیک و دستی

تجهیزات خط رنگ پودری اتوماتیک و دستی
پوشش دهی پودری، فرآیند پوشش دادن سطوحی است که در آن یک ماده پودری با استفاده از روش الکترواستاتیک یا هوای فشرده یا گاهی اوقات یک بستر سیال بر روی سطح اعمال می شود.

پودر پاشیده شده در یک کوره تا نقطه ذوب حرارت داده می شود و پس از آن در کل سطح جریان می یابد تا یک لایه صاف در تمام اطراف سطح تشکیل شود. لایه ایجاد شده پس از خشک شدن به یک لایه محکم و بادوام تبدیل که در برابر خراش، ترک خوردگی، پوسته شدن، اشعه ماوراء بنفش و زنگ زدگی مقاوم است.

خط رنگ پودری دستی یا اتوماتیک؟

خط رنگ پودری دستی مجموعه ای است که در آن گروهی از قطعات با پوشش پودری به صورت دستی از مرحله شستشو/تمیز کردن از یک غرفه پوشش پودری به یک کوره پخت منتقل می شوند.

در این فرایند بعد از اینکه یک دسته از قطعات تمیز و در اتافق پوشش دهی از پودر پوشانده شد، برای پخت به داخل کوره پخت منتقل می شود.

نقطه مقابل سیستم پوشش پودری دستی، یک سیستم 100٪ خودکار/کانوایری است. بین این دو روش تفاوت های بسیاری وجود دارد. همچنین خطوط نیمه خودکار هم در صنعت رنگ پاشی وجود دارد که تلفیقی از سیستم های اتوماتیک و دستی است

هر مشتری بر حسب شرایط محیطی، نوع کالا و تعداد قطعات  و حجم آنها تصمیم می گیرد که چه خط رنگی برای او بهترین و مقرون به صرفه است.

کارشناسان آساد صنعت با بیش از نیم قرن تجربه در طراحی، ساخت، نصب و پشتیبانی انواع خط رنگ آمادگی دارند تا به شما صنعتگران گرامی در انتخاب خط رنگ مناسب، مقرون به صرفه و نوآورانه به صورت 360 درجه (تلفن، ایمیل، واتساپ، حضوری، تکمیل فرم درخواست مشاوره و رسانه های اجتماعی) مشورت های لازم را ارائه نمایند.

کانوایر ساخت آساد صنعت

تفاوت سیستم دستی و اتوماتیک تجهیزات خط رنگ پودری

 

اگر به پوشش پودری با حجم زیادی از قطعات نیاز دارید، سیستم پوشش اتوماتیک خط رنگ پودری ممکن است بهترین انتخاب برای کسب و کار شما باشد.

 تفاوت بین سیستم پوشش پودری دستی و سیستم پوشش اتوماتیک خط رنگ پودری در کمیت قطعاتی است که باید پوشش داده شوند. در حالی که سیستم‌های دستی فرصتی را برای پوشش دادن تعداد کم قطعات فراهم می‌کنند، سیستم‌های خودکار پوشش دهی به حجم بسیار بیشتری از قطعات را با کار کمتر امکان‌پذیر می‌کنند.

آساد صنعت با بیش از 30 سال تجربه و اجرای بالغ بر 500 پروژه تجربه کافی در ساخت انواع خط رنگ را در سابقه خود دارا می باشد.

 

 

تجهیزات خط رنگ پودری از چه اجزایی تشکیل شده است؟

 سیستم پوشش اتوماتیک خط رنگ پودری به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شامل اتاق های شستشو، کوره های خشک و پخت  (هم خشک شدن و هم پخت رنگ – یا ترکیبی)، کابین های اسپری(پاشش رنگ) و گان (ها) و سیستم کانوایر است. هر سیستم پوشش خط رنگ پودری برای ارائه راه حل های مشخصی در پاسخ به نیازهای اختصاصی  مشتری طراحی می شود.

با آساد صنعت در داشتن یک خط رنگ تمام عیار به روز باشید

مهندسان آساد صنعت در طراحی خط رنگ پودری و محاسبه جزئیات تمام قسمت های آن دقت لازم و دانش روز را اعمال کرده تا خط رنگی منطبق با نیاز مشتری، نوآورانه ، مقرون به صرفه و با امکان بازگشت سریع سرمایه را پیشنهاد دهند. 

بدون درنگ برای هر موضوعی با آساد صنعت تماس بگیرید:

 
  • مشاوره در خصوص انتخاب تجهیزات خط رنگ پودری
  • استعلام قیمت خط رنگ پودری الکترواستاتیک
  • قیمت کابین رنگ پودری
  • تجهیزات پاشش رنگ پودری
  • خرید تجهیزات رنگ پودری
  • قیمت کوره رنگ پودری
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

باز کردن چت
1
گفتگو با کارشناسان آساد صنعت
Scan the code
کارشناس فنی
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟