Banner
پوشش رنگ محصولات از دکمه تا هواپیما

سیستم گرمایش سالن آتش نشانی

آساد صنعت پیشگام در تولید سیستم های

گرمایش تابشی

کاربردهای سیستم گرمایش تابشی

سیستم گرمایش سالن آتش نشانی

در طول زمستان، مهم است که تجهیزات و وسایل نقلیه آتش نشانان در مواقع اضطراری خشک و آماده استفاده باشند. ایستگاه های آتش نشانی دارای درهای بالای سر بزرگی هستند که اتلاف گرمای زیادی را هنگام باز کردن در فراهم به همراه دارد. گرم شدن سریع ایستگاه آتش نشانی برای جلوگیری از یخ زدن یا مرطوب ماندن تجهیزات و وسایل نقلیه مهم است. بخاری های دمنده هوای گرم باعث مرطوب ماندن ابزارها و کاهش کارایی تجهیزات آتش نشانان می شوند و همچنین نمی توانند به درستی از یخ زدگی و مه زدگی خودروهای آتش نشانی جلوگیری کنند. سیستم های گرمایش تابشی به دلیل گرمایش متوازن سالن آتش نشانی کلیه خودروها، ابزارها و تجهیزات را گرم و خشک آماده خدمت حفظ می کند.

قبل
بعدی

بخاری‌های تابشی می‌توانند با گرم کردن فضای سالن، تجهیزات، خودروها، دیوارها و کف‌های پایینی  به بهبود زمان آماده شدن کمک کنند تا ایستگاه و تجهیزات را گرم و کامیون را بدون یخ و مه نگه دارند. هیترهای تابشی لوله ای آساد صنعت زمان آماده سازی تجهیزات را نیز کاهش می دهد زیرا ساختمان، ابزارها، تجهیزات و همچنین نیروی انسانی از گرمای درونی ذخیره شده برخوردار بوده که به صورت گرمای رسانایی/همرفتی آزاد می‌شود و در زمان و انرژی در ایستگاه آتش‌نشانی صرفه‌جویی می‌شود

 

طراحان متخصص آساد صنعت به طور استراتژیک بخاری های لوله ای را در مناطقی قرار می دهد که امکان ایجاد فاصله مناسب در ایستگاه های آتش نشانی را فراهم می کند. آنها معمولاً در بالای ماشین های آتش نشانی در گاراژ یا در امتداد دیوارهای جانبی نصب می شوند. قرارگیری دقیق سیستم گرمایش در سالن آتش نشانی به خشک کردن رطوبت در کامیون ها و تجهیزات کمک می کند تا برای هر زمانی که به امدادرسانی نیاز باشد آماده باشند. با گرم شدن مداوم کف سالن ها و تجهیزات موجود در در اطراف سالن ها، هر گونه رطوبت حاصل از عملیات قبل یا برودت هوا به سرعت خشک شده و باعث می شود که تاسیسات ایمن و آماده استفاده باشند.

طراحی سیستم گرمایش آتش نشانی

طراحی صحیح و بهینه سیستم گرمایش آتش نشانی در سالن های سرپوشیده یا فضای باز، مستلزم توجه به نکات مهمی از جمله گرمایش تجهیزات و ماشین آلات در شرایط گرمایی خاصی می باشد.

تغییرات ناگهانی دما در زمستان یا دیگر فصول سرد در سالن های آتش نشانی سبب تعریق و بخار کردن شیشه های ماشین ها و خیس شدن تجهیزات موجود در سالن می شود. لذا باید سیستم گرمایش سالن های آتش نشانی به گونه ای طراحی شود که دمای سالن ها سرپوشیده یا فضای از را بتواند در حد قابل قبول نگه دارد. 

بخش فنی آساد صنعت با بیش از بیست سال تجربه در طراحی سیستم گرمایش، بهترین و بهینه ترین سیستم ها را از نظر هزینه و کارآیی برای سالن های آتش نشانی طراحی خواهد کرد.

آتش-نشانی-سیستم گرمایش-تابشی1

خرید و قیمت سیستم گرمایش سالن آتش نشانی

خرید و اعلام قیمت سیستم گرمایش سالن آتش نشانی مستلزم  بازدید همکاران فنی اساد صنعت از محیط مورد نظر می باشد. متخصصان اساد صنعت بر اساس بررسی فضاهای بسته و باز ایستگاه آتش نشانی و محاسبات فنی راه حل بهینه ای از نظر تجهیزات را طراحی خواهند کرد.

اعلام قیمت پس از طراحی تیم فنی انجام خواهد شد. همین حالا با کارشناسان آساد صنعت تماس بگیرید و مشاوره های لازم را  بدون هزینه دریافت نمایید.

با ما در تماس باشید

02166809321

به ما ایمیل ارسال کنید
info@assadsanat.com
شبکه های اجتماعی
باز کردن چت
1
گفتگو با کارشناسان آساد صنعت
Scan the code
کارشناس فنی
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟