Banner
پوشش رنگ محصولات از دکمه تا هواپیما

کابین کوره تعمیرگاهی کابین دومنظوره تعمیرگاهی

آساد صنعت پیشگام در تولید 

کابین کوره تعمیرگاهی

 

کابین دومنظوره تعمیرگاهی

کابین پاشش رنگ (همچنین به عنوان غرفه پاشش رنگ یا غرفه رنگ نیز شناخته می شود) یک اتاق مخصوص است که برای انجام عملیات پاشش رنگ به صورت اسپری ساخته شده است. از ویژگیهای این کابین این است که به وسیله جریان هوا  رنگ های معلق در فضای کابین را که جذب قطعه نشده اند به بیرون کابین هدایت می کند.  این کابین برای رنگ آمیزی قطعات ریزفلزی و چوبی، قطعات پلاستیکی تا رنگ آمیزی وسایل و تجهیزات مختلف و مهمتر از همه در رنگ آمیزی خودرو مورد کاربرد دارد. آساد صنعت با تجربه بیش از سی سال در این حوره بهترین کابین های رنگ را تولید و به بازار عرضه می نماید.

کاربردهای متداول 

کابین کوره تعمیرگاهی 

  • اتاق رنگ خودرو
  • کابین کوره قطعات پلاستیک
  •  اتاق رنگ کوره ای قطعات
  • اتاق رنگ چوب (مبلمان)
  • کابین پاشش و پخت رنگ
  • کابین پاشش رنگ قطعات و لوازم ورزشی 
  •  

اتاق رنگ خودرو (کابین دو منظوره تعمیرگاهی)

غرفه های پاشش رنگ فضاهای بسته ای هستند که برای اعمال رنگ، پوشش یا سایر مواد تکمیل کننده روی اشیاء مختلف مانند وسایل نقلیه، مبلمان یا تجهیزات صنعتی استفاده می شوند. هدف از استفاده از غرفه پاشش رنگ ، ایجاد یک محیط کنترل شده برای اتمام رنگ کاری، کاهش میزان پاشش بیش از حد هر گونه بخار یا ذرات تولید شده در طول فرآیند رنگ کاری است. غرفه های پاشش رنگ نور و تهویه بهتری را ارائه می دهند و دستیابی به یک روکش ثابت و با کیفیت را برای اپراتور آسان تر می کنند.

انواع مختلفی از غرفه های پاشش رنگ موجود است که هر کدام برای رفع نیازهای خاص طراحی شده اند. متداول ترین انواع غرفه های پاشش رنگ شامل کشش متقاطع، رو به پایین، نیمه رو به پایین و کشش جانبی است.

در آساد صنعت علاوه بر کیفیت محصولات صنعتی، راحتی مشتریان اعم از مشتریان تجاری یا صنعتی چالشی است که آنرا جدی می گیریم. ما از سال 1370 در زمینه خط رنگ فعالیت و تاسیسات مرتبط با این حوزه را تولید می کنیم. یکی از محصولات آساد صنعت کابین های پاشش و پخت رنگ تعمیرگاهی است که با توجه به نیاز و بودجه صنایع بزرگ و صنعتگران متوسط و کوچک تولید و در اختیار قرار می گیرد. شهرت ما بر اساس سابقه ای طولانی و قوی برای ارائه تجهیزات خط رنگ، کابین کوره های تعمیرگاهی (اتاق رنگ خودرو) بوده و همکاران ما تجهیزاتی بسیار کارآمد، آسان برای نصب و با کیفیت بالا تولید و تحویل می نمایند.

قبل
بعدی
کابین پاشش رنگ آساد صنعت 13 ویژگی فنی

کابین دومنظوره تعمیرگاهی (اتاق رنگ خودرو) آساد صنعت

 طراحان متخصص آساد صنعت به طور حرفه ای و برپایه دانش علمی روز کابین های پاشش و پخت رنگ را بر اساس نیازهای مشتری و مبتنی بر فضا و هزینه متناسب طراحی و تولید می کنند. این کابین ها برای مصارف مختلف از کارگاه های کوچک رنگ قطعات کوچک تا کارگاه های بزرگ رنگ خودرو و کامیون های بزرگ قابل استفاده هستند.

تولید انواع کابین پاشش و پخت رنگ

شرایط محیطی کارگاه های تولیدی برای استفاده از کابین پاشش رنگ به گونه ای است که باید متناسب آن فضا کابین تولید گردد مهمترین انواع کابین ها از نظر ورود و خروج هوا به شرح زیر است:

  • خروج از کف Downdraft
  • خروج از کف (ورود و خروج هوا از دیواره ها) SEMI-DOWNDRAFT
  • ورود از یک سمت و خروج از یک سمت Crossdraft
  • خروج از اطراف دیواره ها (فیلترهای خروجی در پایین دیواره ها نصب می شود) Side Downdraft

طراحی کابین کوره توامان

کابین کوره توامان (کابین دومنظوره تعمیرگاهی) یکی از محصولاتی است که باید به صورت شخصی سازی شده برای مشتری تولید گردد. در طراحی و ساخت کابین پاشش رنگ آساد صنعت علاوه بر راحتی عملکرد و زیبایی محصول، محیطی مطلوب برای فرآیند تکمیل رنگ در اختیار مشتری قرار داده و در ساخت آن به موارد زیر نیز توجه کافی شده است:

  • نورپردازی بهتر، که می تواند به اپراتور کمک کند تا مشکلات مربوط به مرحله پایانی رنگ را شناسایی و برطرف کند
  • تهویه مناسب، که می تواند کیفیت کلی هوا را در کابین بهبود بخشد
  • ارتقا ملاحظات ایمنی ، که می تواند به کاهش خطرات آتش سوزی کمک کند
  • مکانیزم های اگزوز فیلتر شده، که می تواند مشکلات ذرات معلق رنگ (پاشش های بیش از حد و جذب نشده) و فشار هوا را کاهش دهد
خط رنگ مایع و کابین آساد صنعت شرکت ایران خودرو

خرید و قیمت اتاق رنگ خودرو (کابین کوره تعمیرگاهی )

خرید و اعلام قیمت اتاق رنگ خودرو یا کابین کوره تعمیرگاهی (کابین پاشش و پخت رنگ) مستلزم  بازدید همکاران فنی آساد صنعت از فضای کارگاهی کارفرمای محترم یا دریافت اطلاعات فنی و ابعاد کارگاه می باشد. متخصصان آساد صنعت بر اساس بررسی فضاهای کارگاهی و محاسبات فنی، کاربردی ترین، مقرون به صرفه ترین و به روز ترین تاسیسات را طراحی و به مشتری ارائه خواهند کرد.

اعلام قیمت پس از طراحی تیم فنی انجام خواهد شد. همین حالا با کارشناسان آساد صنعت تماس بگیرید و مشاوره های لازم را  بدون هزینه دریافت نمایید. کارشناسان با تجربه و کاردان آساد صنعت کابین رنگ تعمیرگاهی مورد نیاز شما را به صورت اختصاصی طراحی و نصب خواهند کرد.

با ما در تماس باشید

02166809321

به ما ایمیل ارسال کنید
info@assadsanat.com
شبکه های اجتماعی
باز کردن چت
1
گفتگو با کارشناسان آساد صنعت
Scan the code
کارشناس فنی
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟