Banner
پوشش رنگ محصولات از دکمه تا هواپیما

کانوایر خط رنگ و صنایع مختلف

کانوایر خط رنگ و صنایع مختلف
کانوایر خط رنگ و سایر صنایع دستگاه جابجایی مکانیکی سریع و کارآمد برای حمل خودکار کالا، قطعات و مواد در یک محدوده مشخص است.

سیستم کانوایر خط رنگ یک بخش حیاتی و متداول از تجهیزات جابجایی مکانیکی است که مواد، کالا و قطعات را در خط رنگ جابجا می کند. کانوایرها علاوه بر خط رنگ در بسیاری از صنایع و خدمات حضور پر رنگ دارند.

نوار نقاله ها به عنوان یکی از متداول ترین نوع کانوایرها در حمل و نقل مواد سنگین یا حجیم، کاربرد بسیار مفیدی را دارا می باشند.

کانوایرها امکان حمل و نقل سریع و کارآمد را برای طیف گسترده ای از کالا، قطعات و مواد فراهم می کنند، سرعت و سهولت جابجایی مواد و کالا توسط این ابزارها در صنایع تولیدی و بسته بندی، آنها را بسیار محبوب کرده است.

آنها همچنین دارای کاربردهای بسیاری برای مشتریان هستند، زیرا اغلب از سوپرمارکت ها تا فرودگاه ها حضور دارند و آخرین مرحله تحویل کالا/بسته ها به مشتریان را انجام می دهند.

در تمامی صنایعی که برای تکمیل محصول به خط رنگ نیاز باشد کانوایرها جزء جدایی ناپذیر خط رنگ ها هستند.

آساد صنعت با تجربه حضور سالیان بسیار در این صنعت، انواع بسیاری از کانوایرها را برای مشتریان ساخته و هم اکنون نیز آمادگی دارد تا به تامین نیاز مشتریان به این سیستم اقدام نماید. 

 

کانوایر ساخت آساد صنعت

کاربرد کانوایر

کانوایرها معمولا در بسیاری از صنایع از جمله معدن، خودروسازی، کشاورزی، کامپیوتر، الکترونیک، فرآوری مواد غذایی، هوافضا، داروسازی، شیمیایی، بطری سازی و کنسروسازی، تکمیل چاپ و بسته بندی استفاده می شوند.

طیف گسترده ای از مواد و کالا را می توان توسط کانوایرها منتقل کرد، برخی از رایج ترین آنها شامل اقلام غذایی مانند حبوبات و آجیل، بطری و قوطی، قطعات خودرو، ضایعات فلزی، قرص ها و پودرها، چوب و مبلمان و غلات و خوراک دام است.

عوامل زیادی در انتخاب دقیق سیستم کانوایر مهم هستند. لازم است که مشتری با آگاهی از خط تولید، نوع استفاده و… اقدام به انتخاب کانوایر نماید.

پس از انتخاب نوع کانوایر توسط مشتری، ملاحظات بسیاری برای طراحی کانوایر باید مدنظر قرار گیرد، این ملاحظات شامل نقطه شروع و پایان حمل و نقل، نوع کالا، مسیر انتقال، وزن و … می باشد. با توجه به طراحی، نصب و ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان بسیار، طراحی کانوایر خط رنگ متناسب با نیاز مشتری تخصص ماست. 

آساد صنعت با بیش از 30 سال تجربه و اجرای بالغ بر 500 پروژه تجربه کافی در ساخت کانوایر بویژه کانوایر خط رنگ را در سابقه خود دارا می باشد.

مراقبت و نگهداری- خدمات پشتیبانی

سیستم کانوایر بخش حیاتی و توانمند یک شرکت برای جابجایی به موقع و موثر محصولات است. 

اقداماتی که یک شرکت باید برای اطمینان از عملکرد عالی و حداکثری کانوایر انجام دهد، شامل بازرسی های منظم و ممیزی سیستم، نظارت دقیق بر موتورها و خط انتقال، نگهداری قطعات کلیدی در انبار و آموزش مناسب پرسنل است.

افزایش طول عمر یک سیستم کانوایرشامل: انتخاب نوع کانوایر مناسب، طراحی صحیح سیستم و توجه به شیوه های پشتیبانی و نگهداری منظم است.

سیستم کانوایری که به درستی طراحی شده باشد با نگهداری مناسب مدت زمان زیادی دوام خواهد آورد. کانوایرهای سقفی در کاربردهای متعددی از نمایش های فروشگاهی، خطوط مونتاژ تا کارخانه های تکمیل رنگ و موارد دیگر استفاده شده است.

رشد استفاده از کانوایر در صنایع مختلف

همزمان با توسعه صنایع مختلف، سازندگان سیستم های حمل و نقل مواد و کانوایر در صنایعی مانند خودروسازی، داروسازی، بسته بندی و کارخانه های تولیدی مختلف بیشترین حضور را دارند. 

یکی از مهمترین کاربردهای کانوایر در خط رنگ صنایع مختلف است، آساد صنعت در طراحی خط رنگ برای مشتریان در صنایع مختلف بسته کامل خط رنگ و سیستم کانوایر را طراحی، اجرا، نصب و پشتیبانی نموده است.

کانوایرهای قابل حمل(دستی) نیز در بخش ساخت و ساز به سرعت در حال رشد هستند.

اگر به دنبال جابجایی کارآ و باصرفه مواد و کالاهای خود در مسیر تولید هستید آساد صنعت بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد خواهد داد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

باز کردن چت
1
گفتگو با کارشناسان آساد صنعت
Scan the code
کارشناس فنی
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟