Banner
پوشش رنگ محصولات از دکمه تا هواپیما

خط رنگ پودری آساد صنعت از بارگیری تا تخلیه

کابین های پاشش خط رنگ پودر

طراحی، ساخت، نصب و پشتیبانی سیستم های پاشش رنگ پودر در صنایع مختلف از هواپیما تا لوازم خانگی تخصص آساد صنعت است. خط رنگ های آساد صنعت کامل کننده خط تولید محصولات بزرگان صنایع کشور است.

خط رنگ پودری ساخت آساد صنعت

چرا خط رنگ پودری

خط رنگ پودری سبب تسریع در تولید محصولات رنگ شده در صنایع مختلف و کالاهایی خواهد شد که به رنگ کاری نیاز دارند.

استفاده از رنگ های پودری به عنوان یک روش رنگ کاری در سال های اخیر به طور چشمگیری رشد کرده است. روز به روز بر تعداد شرکت ها و افرادی که برای تولید یک محصول با کیفیت و در عین حال افزایش تولید، کاهش هزینه ها و رعایت مسائل فزاینده زیست محیطی به رنگ پودری روی می آورند افزوده می شود.

پیشرفت فن آوری موانع معدود بر سر راه رشد این خط رنگ را یکی پس از دیگری از میان بر می دارد. رنگ های پودری هم اینک بخش عمده ای از بازار رنگ را به خود اختصاص داده و با رنگ های سنتی مایع رقابت می کنند.

اهمیت رنگ پودری از نظر زیست محیطی

 

با توجه به مقررات اخیر و جاری زیست محیطی در مورد آلودگی و دفع مواد زائد فاضلاب، جایگزینی رنگ مایع با رنگ پودری روز به روز اهمیت بیشتری می یابد.

اقدامات آساد صنعت در خط رنگ پودر 

طراحی، ساخت، نصب و پشتیبانی خطوط کامل رنگ برای انواع قطعات فلزی و پلاستیکی در صنایع مختلف با روش  پودری یکی از مهمترین فعالیت های آساد صنعت می باشد. اعتماد مشتریان به این شرکت و اجرای بیش از 250 پروژه خط رنگ پودری در صنایع مختلف ما را متعهد به بهره مند شدن از دانش روز کرده و ارتباط با مراکز پژوهشی و دانشگاهی به عنوان اصلی پذیرفته شده برای آساد صنعت است.

با توجه به این مزایا، تاسیسات خط رنگ پودری همچنان با سرعت شگفت آوری در حال گسترش هستند. پیشرفت هایی که در زمینه مواد، تجهیزات، کاربردها و سطوح جدید پدید آمده است تغییراتی بنیادی در صنعت رنگ پودری ایجاد کرده است.

در زیر لوگو برخی مشتریان و تصاویری از پروژه ها را مشاهده می کنید.

 

آساد صنعت اولین تولید کننده خط رنگ پودری

مشتریان خط رنگ آساد صنعت

آساد صنعت خط رنگ و کانوایر را برای شرکت های کوچک تا بزرگ طراحی ، ساخت، نصب و پشتیبانی می کند. خطوط رنگ آمیزی ما شامل تمام مسیر و سیستم های درگیر در فرآیند رنگ آمیزی از بارگیری قطعات تا منطقه تخلیه می باشد. خطوط رنگ آمیزی ما برای تولیدکنندگان با ظرفیت های مختلف مناسب است. عملکرد خط رنگ آساد صنعت آسان است و بیشتر نیازهای تکنولوژیکی کاربران خط رنگ را برآورده می کند. آساد صنعت اولین تولید کننده خط رنگ در صنایع کشور می باشد.

+0

مشتری راضی از خط رنگ پودری آساد صنعت

خط رنگ پودری در صنایع مختلفی از جمله موارد زیر کاربرد دارد:

  • صنایع خودروسازی
  • صنایع ریلی
  • صنایع جانبی خودرو و تولیدکنندگان قطعات
  • صنایع برق و روشنایی
  • صنایع لوازم خانگی
  • صنایع قفسه بندی و مبلمان
  • صنایع آلومینیوم و پروفیل
  • تجهیزات و ادوات کشاورزی
باز کردن چت
1
گفتگو با کارشناسان آساد صنعت
Scan the code
کارشناس فنی
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟