Banner
پوشش رنگ محصولات از دکمه تا هواپیما

کانوایر | نوار نقاله

کانوایر | نوار نقاله

ما قصد داریم در این مقاله نحوه استفاده، کاربردها و موارد دیگر سیستم کانوایر(نوار نقاله) را بررسی کنیم. اگر تمایل دارید که بدانید چگونه این سیستم می تواند به شما کمک کند یا می خواهید ببینید چه راه حل های دیگری برای کمک به کسب و کار شما با استفاده از این دستگاه وجود دارد همین حالا با کارشناسان آساد صنعت تماس بگیرید.ما آماده هستیم تا به شما کمک کنیم تا تجارت خود را به طور موثر توسعه داده و کارخانه خود را به بهترین روش اداره کنید.

کانوایر - نوار نقاله هوایی 1 ساخت آساد صنعت

بررسی اجمالی

سیستم کانوایر(نوار نقاله) در بسیاری از صنایع به عنوان یک قطعه استاندارد از تجهیزات جابجایی مکانیکی برای انتقال کالاها، محصولات، کالاهای خام و سایر مواد از یک مکان به مکان دیگر، معمولاً در همان منطقه یا ساختمان استفاده می شود. این دستگاه  برای مشاغلی که با کالاهای سنگین، اقلام تیز، مواد خام و محصولات تولید انبوه سروکار دارند بسیار مفید هستند.

این سیستم امکان حمل و نقل سریع و کارآمد مواد و محصولات یک کسب و کار را فراهم می کند و همچنین می تواند اقلام سنگین مانند اتومبیل را به خط تولید منتقل کند که باعث محبوبیت آنها در صنایع حمل و نقل مواد و بسته بندی و همچنین صنایع تولیدی می شود. اگرچه این تنها کاربرد آنها نیست.

کاربرد سیستم کانوایر در یک انبار برای جابجایی اقلام

سیستم های کانوایر همچنین در جابجایی و انتقال محصولات مصرفی و انسان برای حمل و نقل غذا و افراد مانند سوپرمارکت ها، رستوران ها، فرودگاه ها و مراکز خرید مود استفاده هستند. بنابراین نه تنها وسایل سنگین را حمل می کنند، بلکه برای جابجایی اقلام کوچک و افراد با سرعت و کارآمدی بیشتری نیز مفید هستند. اگر بین دروازه‌های ایستگاهی (راه آهن، اتوبوس و هواپیما) باید بار و مسافر را منتقل کرد این دستگاه ها امروز نقش موثری را ایفا می کنند.

ما بهترین راه حل را پیشنهاد می کنیم و آن را ارائه می دهیم.

کانوایرها معمولاً در موقعیت هایی با تجهیزات جانبی و افزونه هایی که برای آنها نصب می شود ثابت می شوند تا بتوانند به یک سیستم نوار نقاله موجود یا غیرنقاله متصل شوند. شما می توانید کانوایر(نوار نقاله) متحرک استفاده کنید که به راحتی قابل جابجایی هستند. به این ترتیب می توانید نوار نقاله را در یک طبقه متفاوت قرار دهید و بسته به حجم محصولات حرکت کنید.

کانوایر - نوار نقاله اسلت 2 ساخت آساد صنعت

سیستم‌های کانوایر(نوار نقاله) قابل حمل که به نام نقاله‌های شفت خط سیار نیز شناخته می‌شوند، در صنعت تدارکات و تحویل بسته‌ها پرکاربرد هستند، زیرا می‌توانند برای تعداد بسته‌هایی که وارد می‌شوند یا به بخش دیگری منتقل می‌شوند، پیکربندی شوند که ممکن است در طول روز حجم بسیاری از بسته ها را جابجا کنند.

رشد استفاده

استفاده و محبوبیت سیستم های کانوایر(نوار نقاله) در حال افزایش است. تخمین زده می شود که این بازار تا سال 2025 به 10.07 میلیارد دلار و 4.5٪ بیشتر ازپیش بینی  CAGR    در دوره 2020 تا 2025 برسد، در بخش های تجاری و عمرانی، مشاغل به سرعت در حال افزایش استفاده خود در مکان هایی مانند فرودگاه ها، مراکز خرید، استادیوم ها و رستوران ها هستند.

این سیستم‌ها در صنایع تولیدی و بسته‌بندی و همچنین کارخانه‌های تولیدی بسیار محبوب هستند و با افزایش تقاضا برای این محصولات، سیستم‌ها به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تا تقاضای مصرف‌کننده را برآورده کنند و به همین دلیل در فرآیند تولید نیاز بیشتری دارند.

 

کاربرد در صنایع مختلف

به راحتی می توان فهمید که چرا تعداد فزاینده ای از شرکت ها و صنایع از سیستم های نوار نقاله با مزایای متعددی که ارائه می دهند استفاده می کنند. ما برخی از مزایای اصلی را در زیر فهرست کرده ایم.

کانوایر - نوار نقاله پاور اند فری 1 ساخت آساد صنعت

فواید استفاده از کانوایر

آنها می توانند با خیال راحت مواد را از یک سطح به سطح دیگر از طریق سیستم های مرتفع حمل کنند

آنها را می توان در اکثر موقعیت ها نصب کرد در حالی که معمولاً می توانند ارزش افزوده و ایمنی محل کار را به دلیل اتوماسیون، کاهش خطاها و امنیت بیشتر افزایش دهند.

آنها می توانند مقادیر زیادی از اقلام را در اشکال، اندازه ها و وزن های مختلف جابجا کنند

آنها دارای ویژگی های ایمنی پیشرفته ای هستند که از تصادفات و صدمات جلوگیری می کند و در عین حال توان عملیاتی سیستم را افزایش می دهد

آنها گزینه های مختلفی را برای اجرای سیستم های انتقال ارائه می دهند، از جمله سیستم های هیدرولیک، مکانیکی و کاملاً خودکار که متناسب با نیازهای فردی مجهز شده اند.

سیستم کانوایر معمولاً در صنایع معدنی، خودروسازی، کشاورزی، مواد غذایی و آشامیدنی، بطری سازی، تولید، انبار و تدارکات و صنایع بسته بندی استفاده می شود.

سیستم نقاله در صنایع غذایی

به لطف کانوایرهای متفاوت(کانوایر زمینی، کانوایر بالاسری، کانوایر عمودی) که می توانید برای مدیریت بارها و مواد مختلف استفاده کنید قابلیات انتقال انواع مواد را دارا می باشند. برخی از اقلام رایجی که توسط کانوایرها ها جابجا می شود مواد غذایی مانند حبوبات، آجیل، کنسروها و سبزیجات، بطری، نوشیدنی های کنسرو شده، قطعات خودرو مانند موتور، چهارچوب خودرو و لاستیک، قرص هایی مانند دارو یا مکمل ها،  پودر، مبلمان و موارد دیگر هستند.

لوگو ساد صنعت برای آیکون کوچک

در بیش از ربع قرن تجربه کاری، آساد صنعت بیش از صدها سیستم کانوایر اعم از زمینی و هوایی را برای صنایع مختلف ساخته و نصب کرده و هم اکنون در سراسر کشور و برخی کشورهای خارجی در حال استفاده هستند.

بیشترین کانوایرهای ساخته شده توسط آساد صنعت در خط رنگ های خودرو، لوازم خانگی، تجهیزات کشاورزی، قطعات فلزی و پلاستیکی مورد استفاده قرار گرفته است. کانوایرهای تولید شده توسط ما به گونه ای طراحی شده است که در مقابل شرایط سخت در سالن های خط رنگ مایع و پودری به خوبی کار میکند و از مقاومت بالایی برخوردار است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

باز کردن چت
1
گفتگو با کارشناسان آساد صنعت
Scan the code
کارشناس فنی
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟