Banner
پوشش رنگ محصولات از دکمه تا هواپیما

سیستم گرمایش رستوران

آساد صنعت پیشگام در تولید سیستم های

گرمایش تابشی

کاربردهای سیستم گرمایش تابشی

سیستم گرمایش رستوران

در طول دوره سرما، مهم است که تجهیزات و وسایل رستوران ها، کافه ها، هتل ها برای مشتریان از گرمای مطبوعی برخوردار باشند. سردی بیش از حد امکانات رفاهی از جمله میز و صندلی یا لوازم مورد استفاده مانند فنجان، بشقاب، کارد، قاشق و چنگال سبب کاهش سطح آرامش مشتری و عدم برخورداری از لذت کافی می شود.

در آساد صنعت علاوه بر کیفیت محصولات صنعتی، راحتی مشتریان تجاری/صنعتی ما چالشی است که آنرا جدی می گیریم. ما از سال 1382 سیستم های گرمایش تابشی با سوخت گاز و گازوئیل را تولید می کنیم. کیفیت و عملکرد هیترهای تابشی ما بر اساس بیش از 20 سال تجربه میدانی و قرار گرفتن در معرض مشکلات گرمایش صنعتی و تجاری است. شهرت ما بر اساس سابقه ای قوی برای ارائه تجهیزات گرمایش تابشی بسیار کارآمد، آسان برای نصب و با کیفیت بالا شکل گرفته است.

قبل
بعدی

سیستم گرمایش فضای باز رستوران

بخاری های لوله ای گرمایش تابشی آساد صنعت گرمای ملایم، مداوم و مقرون به صرفه ای را برای فضای بیرونی محیط کار شما فراهم می کند تا با ایجاد راحتی برای مشتریان، فصل فضای باز شما را طولانی تر کند. ما راه حل مقرون به صرفه و مناسبی برای محل حضور مشتری در فضای باز از جمله پاسیو، مناطق سیگاری و سایر مناطق سرپوشیده داریم. بخاری های گرمایش تابشی به جای هدر دادن انرژی با گرم کردن هوا، کف، مبلمان و مهمانان، فضا را گرم نگه می دارند. سیستم های گرمایش تابشی هیترهای کارآمدی برای ذوب یخ در پیاده روها هستند، این سیستم حتی در زمان وزش باد منطقه تحت پوشش را به خوبی گرم نگه می دارد.

طراحان متخصص آساد صنعت به طور استراتژیک بخاری های لوله ای را در مناطقی قرار می دهد که فاصله مناسب بین لوازم و تجهیزات رستوران و کافه را فراهم می کند. در سالن های بسته رستوران ها و کافه ها این سیستم به دوروش زیر نصب می گردد:

  • نصب به سقف سالن 
  • نصب به دیوارهای سالن

در فضاهای باز سیستم گرمایشی به دیوار نصب خواهد شد در صورت نیاز به نصب با فاصله از دیوار، باید سازه مناسب در بالای سیستم ایجاد و سیستم گرمایش تابشی را به آن نصب کرد.

کلیه متعلقات سیستم‌های گرمایش تابشی فضای باز آساد صنعت ضد آب بوده و در مقابل برف و باران مقاوم می باشند. باعث می شود که تاسیسات ایمن و آماده استفاده باشند.

طراحی سیستم گرمایش رستوران

طراحی سیستم گرمایش رستوران بویژه در فضای باز رستوران یا کافه ها مستلزم توجه به نکات مهمی از جمله گرمایش فضا و تجهیزات مستقر می باشد که باید از شرایط گرمایی ویژه و دمای مشخصی برخوردار باشند.

تغییر دما در زمستان در سالن های آتش نشانی سبب تعریق و بخار کردن شیشه های ماشین ها و خیس شدن تجهیزات می شود. لذا باید سیستم گرمایش سالن های آتش نشانی به گونه ای طراحی شود که دمای سالن ها سرپوشیده یا فضای از را بتواند در حد قابل قبول نگه دارد. 

بخش فنی آساد صنعت با بیش از بیست سال تجربه در طراحی سیستم گرمایش، بهترین و بهینه ترین سیستم ها را از نظر هزینه و کارآیی برای سالن های آتش نشانی طراحی خواهد کرد.

گرمایش سالن رستوران سیستم گرمایش تابشی آساد صنعت رستوران و کافه تصویر اصلی

خرید و قیمت سیستم گرمایش رستوران ، کافه و... (فضای باز و بسته)

خرید و اعلام قیمت سیستم گرمایش رستوران، کافه، سالن های اجتماعات مستلزم  بازدید همکاران فنی آساد صنعت از محیط مورد نظر می باشد. متخصصان آساد صنعت بر اساس بررسی فضاهای بسته و باز سالن های رستوران و کافه و محاسبات فنی، راه حل بهینه ای از نظر تجهیزات را طراحی و به مشتری ارائه خواهند کرد.

اعلام قیمت پس از طراحی تیم فنی انجام خواهد شد. همین حالا با کارشناسان آساد صنعت تماس بگیرید و مشاوره های لازم را  بدون هزینه دریافت نمایید.

با ما در تماس باشید

02166809321

به ما ایمیل ارسال کنید
info@assadsanat.com
شبکه های اجتماعی
باز کردن چت
1
گفتگو با کارشناسان آساد صنعت
Scan the code
کارشناس فنی
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟