Banner
پوشش رنگ محصولات از دکمه تا هواپیما

گرمایش تعمیرگاه ماشین و گاراژ خودرو

آساد صنعت پیشگام در تولید سیستم های

گرمایش تابشی

کاربردهای سیستم گرمایش تابشی

راه حل های گرمایش تعمیرگاه ماشین و گاراژ خودرو 

برای پرسنل تعمیرگاه های ماشین، مکانیک‌ها و متخصصین بدنه و رنگ خودرو، یک فضای سرد در گاراژ سبب کاهش بهره وری می شود.. خوشبختانه، بخاری‌های لوله‌ای گازسوز بهترین سیستم برای گرما بخشیدن به فضای باز و گرمایش تعمیرگاه ماشین و گاراژ خودرو فراهم می‌کنند.

گرمایش تابشی تعمیرگاه خودرو و گاراژهای بدنه خودرو

آساد صنعت  از کارشناسان مجرب و متخصص  برای طراحی یک سیستم گرمایش تابشی برای گاراژ خودروی شما استفاده می کند. راه حل های گرمایش بر اساس ارتفاع سقف و مکان درب ها برای گاراژ شما طراحی خواهند شد. بخاری های گرمایش تابشی در اطراف محیط گاراژ خودرو قرار می گیرند و تمام انرژی گرمایشی را بر روی تجهیزات، خودرودها و پرسنل متمرکز می کند.

مزایای گرمای تابشی در گاراژ خودرو

با بخاری‌های تابشی که به‌صورت دقیق و محاسبه شده در اطراف گاراژ خودرو قرار گرفته‌اند، کف، ابزار و افراد داخل آن گرم می‌مانند. با باز شدن درهای گاراژ برای رفت و آمد خودروها و کامیون ها، مکانیک ها و تکنسین ها می توانند گرم بمانند و به کار خود ادامه دهند. علاوه بر این، کارکنان خدمات در بخش سفارش گیری خدمات یا مشتریان منتظر خودروی خود، علیرغم باز بودن درهای ورودی، از گرمای مطبوع برخوردار خواهند بود.

قبل
بعدی

سیستم گرمایش تعمیرگاه ماشین آساد صنعت

 

در آساد صنعت علاوه بر کیفیت محصولات صنعتی، راحتی مشتریان تجاری/صنعتی ما چالشی است که آنرا جدی می گیریم. ما از سال 1382 سیستم های گرمایش تابشی با سوخت گاز و گازوئیل را تولید می کنیم. کیفیت و عملکرد هیترهای تابشی ما بر اساس بیش از 20 سال تجربه میدانی و قرار گرفتن در معرض مشکلات گرمایش صنعتی، تجاری، گلخانه ای و دامداری است. شهرت ما بر اساس سابقه ای قوی برای ارائه تجهیزات گرمایش تابشی بسیار کارآمد، آسان برای نصب و با کیفیت بالا شکل گرفته است.

مزایای سیستم گرمایش تابشی گاراژ خودرو: 

گرمایش یکنواخت در بخش های انتخاب شده

گرمایش همزمان تجهیزات، خودرو و کارکنان

عدم اشغال فضای تعمیرگاه و گاراژ

امنیت بالا در مقابل آتش سوزی

کاهش هزینه های سوخت و انرژی الکتریسیته

 

 
پانل های گرمایش تابشی برای سالن های تعمیرگاهی ایده آل هستند زیرا انرژی خود را برای گرم کردن هوا در یک فضای بزرگ هدر نمی دهید. و اگر یک گاراژ کوچک دارید، می توانید به جای اشغال فضای گرانبها، یک دستگاه گرمایش تابشی موضعی یا مرکزی را به سقف یا دیوار نصب کنید.
 
گرمایش تعمیرگاه ماشین و گاراژ خودرو گرمایش تابشی محصول آساد صنعت

خرید و قیمت سیستم گرمایش سالن ورزشی

خرید و اعلام قیمت سیستم گرمایش سالن های ورزشی منوط به بازدید همکاران فنی آساد صنعت از محیط مورد نظر می باشد. متخصصان آساد صنعت بر اساس بررسی فضای سالن های ورزشی، تعداد اعضا و تجهیزات موجود در محاسبات فنی، راه حل بهینه ای از نظر تجهیزات گرمایش و سیستم برقی را طراحی و به مشتری ارائه خواهند کرد.

اعلام قیمت پس از طراحی تیم فنی انجام خواهد شد. همین امروز با کارشناسان آساد صنعت تماس بگیرید و مشاوره های لازم را  بدون هزینه دریافت نمایید.

با ما در تماس باشید

02166809321

به ما ایمیل ارسال کنید
info@assadsanat.com
شبکه های اجتماعی
باز کردن چت
1
گفتگو با کارشناسان آساد صنعت
Scan the code
کارشناس فنی
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟