Banner
پوشش رنگ محصولات از دکمه تا هواپیما

گرمایش تابشی گلخانه سیستم گرمایش گلخانه

آساد صنعت پیشگام در تولید سیستم های

گرمایش تابشی

کاربردهای سیستم گرمایش تابشی

سیستم گرمایش گلخانه

یکی از روش های موثر برای گرم کردن گلخانه از طریق گرمایش تابشی است که به عنوان گرمایش موضعی یا مرکزی نیز شناخته می شود. گرمایش تابشی گلخانه مانند سایر سیستم های گرمایش تابشی از مشعلی  استفاده می‌کند که توسط گاز یا گازوئیل گرمای لازم را تولید می کند تا از لوله‌های فلزی عبور و گرما را به داخل گلخانه ساطع کند.

در آساد صنعت علاوه بر کیفیت محصولات صنعتی، راحتی مشتریان تجاری/صنعتی ما چالشی است که آنرا جدی می گیریم. ما از سال 1382 سیستم های گرمایش تابشی با سوخت گاز و گازوئیل را تولید می کنیم. کیفیت و عملکرد هیترهای تابشی ما بر اساس بیش از 20 سال تجربه میدانی و قرار گرفتن در معرض مشکلات گرمایش صنعتی، تجاری، گلخانه ای و دامداری است. شهرت ما بر اساس سابقه ای قوی برای ارائه تجهیزات گرمایش تابشی بسیار کارآمد، آسان برای نصب و با کیفیت بالا شکل گرفته است.

قبل
بعدی

سیستم گرمایش گلخانه آساد صنعت

بخاری های لوله ای گرمایش تابشی آساد صنعت گرمای ملایم، مداوم و مقرون به صرفه ای را برای فضای گلخانه و سالن های تولید گیاهان زینتی و میوه های گلخانه ای شما فراهم می کند تا با ایجاد راحتی و بدون دغدغه بتوانید گرمای مورد نیاز گلخانه را تامین و مدیریت نمایید.  بخاری های گرمایش تابشی به جای هدر دادن انرژی با  گرم کردن هوا، فضا را گرم نگه می دارند. 

مزایای سیستم گرمایش تابشی گلخانه: 

گرمایش تابشی می تواند تولید محصول را افزایش داده و منجر به گیاهان سالم تر شود. همچنین به شما کمک می کند تا از طریق افزایش راندمان، حدود 20 تا 30 درصد در هزینه های انرژی صرفه جویی کنید.
هدف گرمایش تابشی این است که گرما را به طور مساوی در سرتاسر گلخانه شما توزیع کند تا اطمینان حاصل شود که هر گیاه در معرض دما و آب و هوای یکسانی قرار دارد.
داشتن یک راه حل گرمایش کارآمد به کاهش هزینه های کلی و به جلوگیری از زیان در تولید محصول کمک می کند.
طراحان متخصص  به طور دقیق بخاری های لوله ای را در مناطقی طراحی و نصب می کنند که فاصله مناسب بین سطح زمین و تاج گلها و گیاهان رعایت شده و گرمای مورد نیاز فضا تامین شود.. در سالن های گلخانه سیستم گرمایش تابشی  به سازه های سقف گلخانه نصب خواهد شد. بهترین گزینه برای .

کلیه متعلقات سیستم‌های گرمایش تابشی فضای باز آساد صنعت ضد آب بوده و در مقابل برف و باران مقاوم می باشند. باعث می شود که تاسیسات ایمن و آماده استفاده باشند.

گرمایش تابشی گلخانه گرمایش تابشی موضعی ساخت آساد صنعت

خرید و قیمت سیستم گرمایش گلخانه

خرید و اعلام قیمت سیستم گرمایش گلخانه و سالن های تولید گیاهان زینتی و میوه های گلخانه ای منوط به بازدید همکاران فنی آساد صنعت از محیط مورد نظر می باشد. متخصصان آساد صنعت بر اساس بررسی فضای گلخانه و سالن های تولید گیاهان و میوه های گلخانه ای محاسبات فنی، راه حل بهینه ای از نظر تجهیزات گرمایش و سیستم برقی را طراحی و به مشتری ارائه خواهند کرد.

اعلام قیمت پس از طراحی تیم فنی انجام خواهد شد. همین امروز با کارشناسان آساد صنعت تماس بگیرید و مشاوره های لازم را  بدون هزینه دریافت نمایید.

با ما در تماس باشید

02166809321

به ما ایمیل ارسال کنید
info@assadsanat.com
شبکه های اجتماعی
باز کردن چت
1
گفتگو با کارشناسان آساد صنعت
Scan the code
کارشناس فنی
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟