Banner
پوشش رنگ محصولات از دکمه تا هواپیما

گرمایش تابشی مرغداری سیستم گرمایش سالن مرغداری

آساد صنعت پیشگام در تولید سیستم های

گرمایش تابشی

کاربردهای سیستم گرمایش تابشی

سیستم گرمایش سالن مرغداری

یکی از روش های موثر برای گرم کردن سالن های مرغداری استفاده از تجهیزات گرمایش تابشی است که به عنوان گرمایش موضعی یا مرکزی نیز شناخته می شود. گرمایش تابشی مرغداری مانند سایر سیستم های گرمایش تابشی از مشعلی استفاده می‌کند که توسط گاز یا گازوئیل گرمای لازم را تولید می کند تا از لوله‌های فلزی عبور و گرما را به داخل گلخانه ساطع کند.

این سیستم گرمایشی را برای دمای ایده آل سالن های مرغداری فراهم می کنند. دمای ایده آل در سالن تاثیر قابل توجهی بر سلامت و عملکرد پرنده دارد. بنابراین در بسیاری از مناطق آب و هوایی، سیستم های گرمایشی موثر مانند بخاری های لوله ای برای مرغداری شما مورد نیاز است. بخاری های تابشی را می توان برای به حداکثر رساندن بازده حرارتی و انتقال آن به پرندگان به بهترین شکل برای پایین نگه داشتن هزینه های انرژی استفاده کرد.

در آساد صنعت علاوه بر کیفیت محصولات صنعتی، راحتی مشتریان تجاری/صنعتی ما چالشی است که آنرا جدی می گیریم. ما از سال 1382 سیستم های گرمایش تابشی با سوخت گاز و گازوئیل را تولید می کنیم. کیفیت و عملکرد هیترهای تابشی ما بر اساس بیش از 20 سال تجربه میدانی و قرار گرفتن در معرض مشکلات گرمایش صنعتی، تجاری، گلخانه ای و دامداری است. شهرت ما بر اساس سابقه ای قوی برای ارائه تجهیزات گرمایش تابشی بسیار کارآمد، آسان برای نصب و با کیفیت بالا شکل گرفته است.

قبل
بعدی

سیستم گرمایش تابشی مرغداری آساد صنعت

بخاری های لوله ای گرمایش تابشی آساد صنعت گرمای ملایم، مداوم و مقرون به صرفه ای را برای فضای مرغداری و به صورت منطقه ای فراهم می کند تا با ایجاد راحتی و بدون دغدغه بتوانید گرمای مورد نیاز برای راحتی پرندگان را تامین و مدیریت نمایید.  بخاری های گرمایش تابشی به جای هدر دادن انرژی با  گرم کردن هوا، فضا را گرم نگه می دارند. 

مزایای سیستم گرمایش تابشی مرغداری: 

گرمایش تابشی می تواند سلامت پرندگان را تضمین و از آنها در مقابل تغییرات ناگهانی دما مراقبت نموده و  و منجر به تولید جوجه ها و مرغ های سالم تر شود. همچنین به شما کمک می کند تا از طریق افزایش راندمان، حدود 20 تا 30 درصد در هزینه های انرژی صرفه جویی کنید.
هدف گرمایش تابشی این است که گرما را به طور مساوی در سرتاسر سالن شما توزیع کند تا اطمینان حاصل شود که تمام مناطقی که پرندگان حضور دارند در معرض دمای یکسانی قرار دارند.
داشتن یک راه حل گرمایش کارآمد به کاهش هزینه های کلی و به جلوگیری از زیان در تولید کمک می کند.
طراحان متخصص  به طور دقیق بخاری های لوله ای را در مناطقی طراحی و نصب می کنند که فاصله مناسب بین سطح زمین و محیط زیست پرندگان رعایت شده و گرمای مورد نیاز فضا تامین شود.. در سالن های مرغداری سیستم گرمایش تابشی  به سازه های سقف سالن نصب خواهد شد. 

 

گرمایش تابشی مرغداری سیستم گرمایش تابشی آساد صنعت

خرید و قیمت سیستم گرمایش گلخانه

خرید و اعلام قیمت سیستم گرمایش مرغداری و سالن های تولید جوجه منوط به بازدید همکاران فنی آساد صنعت از محیط مورد نظر می باشد. متخصصان آساد صنعت بر اساس بررسی فضای گلخانه و سالن های تولید گیاهان و میوه های گلخانه ای محاسبات فنی، راه حل بهینه ای از نظر تجهیزات گرمایش و سیستم برقی را طراحی و به مشتری ارائه خواهند کرد.

اعلام قیمت پس از طراحی تیم فنی انجام خواهد شد. همین امروز با کارشناسان آساد صنعت تماس بگیرید و مشاوره های لازم را  بدون هزینه دریافت نمایید.

یک سالن نگهداری و پروش دام و یا طیور ایده آل باید این مزیتها را دارا باشد

  • افزایش مستمر ضریب رشد تبدیل) دام و طیور 
  • سرمایه گذاری کمتر در تاسیسات گرمایشی و سرمایشی 
  • کاهش مستمر و پایدار هزینه مصرف انرژی
  • کنترل ،قارچ باکتری و کاهش هزینه های دامپزشکی
  • کاهش نقاط کور سالن و توزیع یکنواخت دما 
  • کنترل رطوبت نسبی در سالن
 
کارکرد و مزیتها
  • پیشگیری از تراکم موجود زنده در یک نقطه و کاهش استرس 
  • توزیع یکنواخت دما در طول مدول تابش
  • کاهش مصرف انرژی
  • تمرکز گرما در کف سالن
  • . کاهش آلودگی و بیماری
  • امکان گرم شدن و سرد شدن سریع سیستم
  • کاهش آلودگی صوتی و زیست محیطی 
  • کاهش هزینه های خرید، سرویس و نگهداری 
  • بازگشت سرمایه طی ۲ الی ۳ سال
  • جذب مستقیم گرمایش تابشی توسط موجود زنده
با ما در تماس باشید

02166809321

به ما ایمیل ارسال کنید
info@assadsanat.com
شبکه های اجتماعی
باز کردن چت
1
گفتگو با کارشناسان آساد صنعت
Scan the code
کارشناس فنی
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟