Banner
پوشش رنگ محصولات از دکمه تا هواپیما

پیام مدیرعامل آساد صنعت به مناسبت نوروز 1403 و گزارش عملکرد 1402

نوروز 1403 بر شما خجسته باد

پیام مدیر عامل

به مناسبت پایان سال 1402 و آغاز سال 1403

به همراه گزارش فعالیت همکاران بخش فنی و اداری شرکت آساد صنعت

عید نوروز 1403 مهندس بیژن محبی مدیرعامل آساد صنعت
لوگو ساد صنعت برای آیکون کوچک

همه ساله بخت تو پیروز باد
شبان سیه بر تو نوروز باد

آهنگ گام های رسیدن 1403 تندتر و طنین آن نزدیک و نزدیک تر می شود و سال 1402 با سردادن نفس های آخر در حال بدرود است.

سال 1402 برای صنعت کشور سال پر رونقی نبود اما همکاران عزیزم در صنایع مختلف تلاش کردند تا چرخ صنایع از حرکت نایستد و زندگی مردان و زنانی که در آنها مشغول به خدمت به کشور عزیزشان هستند دستخوش تغییرات اساسی نشود.

شوربختانه برخی از همکاران عزیزمان رد صنایع مختلف، بر اثر فشارهای داخلی و بیرونی از کار باز ایستادند و مجبور شدند چراغ تولید را خاموش و با حسرت و آه با این عرصه خداحافظی کنند.

این موضوع برای همه ی فعالان عرصه صنعت و تولید ناراحت کننده و سخت است. اما از سوی دیگر حضور و ظهور برخی شرکت های جدید و نوپا در عرصه تولید صنعتی سبب شادمانی فعالان این عرصه شده است.

امید داریم که در سال 1403 مسئولان و تصمیم گیران کلان کشور از راهنمایی و مشورت های اهل فن در صنایع مختلف بهره برداری کرده و اوضاع نابسامان صنعت کشور را به ریل پیشرفت و ساماندهی برگردانند تا رفاه و سلامت را برای آحاد جامعه شاهد باشیم. آساد صنعت در سال 1402 تلاش بسیار داشت تا با حفظ مشتریان پیشین و جلب نظر مشتریان جدید، تولید و عرضه محصولات خود را گسترش دهد.

مدیران و کارکنان شرکت آساد صنعت پیشاپیش حلول سال نو خورشیدی 1403 را به همه ی فعالان عرصه صنعت و عموم مردم ایران از صمیم قلب شادباش می گویند و آرزو دارند که سال پیش رو سالی همراه با موفقیت های چشمگیر در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برای کشور عزیزمان ایران باشد.

بیژن محبی مدیرعامل

عقاب اسکانیا

موفقیت های علمی آساد صنعت

آساد صنعت از ابتدای تاسیس و شروع به کار بر این عقیده بوده است که باید در تولید محصولات خود با مراکز علمی و دانشگاهی در تعامل سازنده باشد تا بتواند همواره راه توسعه و نوآوری را بپیماید. برای دستیابی به این هدف بزرگ آساد صنعت در بسیاری از انجمن های علمی و تحقیقاتی کشور عضو بوده و با مراکز دانشگاهی همکاری تنگاتنگی داشته است. برخی از نتایج این ارتباطات به شرح زیر می باشد:

  • انتشار بیش از 20 مقاله علمی در موضوعات خط رنگ، کابین پاشش رنگ، کوره پخت رنگ و کانوایر 
  •  تعامل با دانشکده های مکانیک و خودرو در دانشگاه های معتبر کشور
  • همکاری با انجمن های صنعتی در برگزاری همایش های علمی 

افتخارات کسب شده

با افتخار اعلام می کنیم، حاصل تلاش خالصانه و علمی مدیران، کارشناسان و کارکنان آساد صنعت در طی سال های متمادی محصولاتی بوده است که در جای جای کشور عزیزمان ایران در اختیار تولید کنندگان محترم قرار گرفته و آساد صنعت را به بخشی از زنجیره تولید آنها تبدیل کرده است. در این راستا و با توجه به ارزیابی نهادهای متولی استاندارد، کیفیت، تحقیق و توسعه آساد صنعت در ردیف شرکتهای موفق در عرصه تولید صنعتی قرار گرفته است. بالاتر و لذتبخش تر از کسب هر نوع افتخاری، داشتن مشتریان خوب و رضایتمند بالاترین افتخار ماست.

آساد صنعت خط رنگ ، کانوایر و سیستم گرمایشی تابشی - شیر آساد صنعت

برخی از افتخارات کسب شده در سال 1402:

  • دریافت لوح اشتهار توسط آساد صنعت از هفتمین همایش ملی کیفیت
  • دریافت لوح تقدیر فعالیت های نمونه اداری توسط  مدیر اداری شرکت از هفتمین همایش ملی کیفیت
  • اخذ پروانه عضویت از انجمن حامیان استاندارد و کیفیت

پروژه های اجرا شده 1402 در آساد صنعت

  • سوابق مفید شرکت در تولید محصولات با کیفیت و عرضه آنها به مشتریان گرامی سبب شده است که علاوه بر مشتریان موجود در سال 1402 ، مشتریان جدیدی به مشتریان شرکت اضافه شود.

    باعث افتخار مدیران و کارکنان آساد صنعت است که بر اساس اعتماد مشتریان عزیز سال 1402 را به پایان میرسانیم.

    در این سال بیش از 20 پروژه تولید، تعمیر و اصلاح و بهسازی در دستور کار آساد صنعت بوده است و بیش از 10 مورد فروش محصول به مشتریان پیشین نیز به سرانجام رسیده است.

    دریافت لیست پروژه های اجرایی انجام شده و عملکرد فروش

عقاب اسکانیا
باز کردن چت
1
گفتگو با کارشناسان آساد صنعت
Scan the code
کارشناس فنی
سلام
چگونه می توانم کمک کنم؟